Wednesday, October 17, 2007

"Köper du en Tobbelorone till mig i Österrike/Schweiz?"

Orkar inte mycket annat just nu än att komma på usla ordvitsar som ovanstående. Mycket annat att göra.
Men en liten grej bara apropå en landslagsträning häromdagen - jag tror att en av anledningarna till att jag, och väldigt många med mig, är så väldigt förtjust i Tobias Linderoth är att Lagerbäck måste tvinga honom av träningen när han är småskadad.

Annars är vi klara nu, va? Och har gott om tid att fundera på en EM-trupp. Just nu ser min ut så här:
Målvakter: Isak, Rami, Wilandh
Backar: Mellberg, Hansson, Edman, Micke Funktionell, Concha, Majstorovic, Granqvist
Mittfältare: Linderoth, Ljungberg, Wil, Alex, Svensson, Mango-Kim, Kennedy, Seb Larsson, Sideleds
Anfallare: Ibra, Elma, Allbäck, Rosenberg


Reserver:
Målvakter: Ja, ni, vetifan alltså. Alvbåge eventuellt. Har alltid gillat Sandqvist i Malmö också, men ingen av dem känns klockrena.
Backar: Jon Jönsson/Kalle Svensson (den av dem som är skadefri och närmast en ordinarie plats) Dorsin, Stenman, eventuellt Jonas Olsson som jag gärna skulle se få en chans någon gång i träningslandskamperna efter att vi blivit klara
Mittfältare: Dusan, Rasmus Lindgren, Alexander Farnerud
Anfallare: Markus Berg

1 Comments:

Blogger Göran said...

Fan fan fan

2:09 AM  

Post a Comment

<< Home